Hakkımızda


Hakkımızda;

> 25 yıllık turizm tecrübelerini “Bay Tatil” markası ile hayata geçiren yönetimimiz turizm, vize ve mice alanlarında yapmış olduğu girişimlerle Ankara’ya turizm alanında önemli katkılar sağlamayı hedeflemektedir.

> Bay Tatil Seyahat Acentesi deneyimli kadrosu ve kaliteli hizmet hedefiyle misafirlerimizin güvenini kazanmayı ilke edinmiştir.

> Turizm ve organizasyon hizmetlerinde çözücü planlarımız ve deneyimlerimizi sizlerle paylaşmak arzusu ile çözüm ortağınız olmayı istiyoruz.

> Ankara’da Bay Tatil olarak; yurt dışında ya da yurt içinde tatil için ilk akla gelen seyahat acentesi olmak için yepyeni bir vizyon ile hizmetinizdeyiz.

> Yurt içinde ya da yurt dışında ekonomik tatil fırsatları için kampanya dönemlerinde rezervasyon yapmaya dikkat edebilir, sitemizde sizler için sunduğumuz ürünleri takip edebilirsiniz. 

> Ankara’nın en iyi seyahat acentesi olmayı hedefleyen Bay Tatil; tüm hayalleriniz ve organizasyonlarınızda sizlerle birlikte olmaktan gurur duymaktadır.

Farkımız; 

> Sadece turizm sektörüne hizmet vermekteyiz.

> Özel taleplerinize hızla cevap veririz.    

> Tüm hava yolu firmalarıyla çalışmaktayız.

> Sizler için özenle seçilmiş tesis ve acenteleri beğeninize sunuyoruz.

> Rezervasyon ve bilgilendirme hizmeti sağlarız.

> Bilgi güvenliğinizi teknoloji ortaklarımızla maksimumda tutarız.

Bireysel Hizmetler;

> Şehir oteli, butik otel, de luxe hotel, resort hotel, club, tatil köyü ve daha birçok tesis seçeneklerimizle, yurtiçi turları, kültür turları ve yurtdışı turlarımızla, transfer hizmetlerimiz, rehberlik hizmetlerimizle ve Dünyanın tüm havayolu bilet hizmetlerimizle; sizler için hazırlanmış tüm turizm ürünlerini www.baytatil.com.tr web sitemizde bulabilirsiniz.

> Resort Otel ve Tatil Köyleri Rezervasyonları

> Termal, Kayak ve Şehir Otelleri Rezervasyonları

> Uçak Bileti Hizmetleri

> Kültür Turları

> Gençlik Turları

> Yurtdışı Turları

> Gemi Seyahatleri

> Vize Hizmeti

Kurumsal Hizmetler (MICE);

> BayMice olarak, işletmeniz uçak bileti ihtiyaçlarınız, otel rezervasyonlarınız, toplantı veya etkinlik ihtiyaçlarınız, organizasyon, özel transfer, ihtiyaçlarınız; kısaca aklınıza gelebilecek tüm turizm ihtiyaçlarınız için hazırız.

> Siz de işletmeniz turizm ihtiyaçları için profesyonel bir hizmet almak istiyorsanız, [email protected] adresimizden bize ulaşmanız çok kolay.

> Toplantı/Etkinlik/Incentive

> Dünyanın Tüm Havayolu Biletleri

> En Geniş Otel Rezervasyon Ağı

> Kiralık Araç Hizmeti

İlkelerimiz; 

Baytatil turizm olarak uygun fiyat, kaliteli hizmet ve sürdürülebilir turizm anlayışına bağlı kalarak; sadece ulusal değil uluslararası etik ilkeler ışığında hizmet vermeyi taahhüt ediyoruz. Bu bağlamda Dünya Turizm Örgütünün, 13. Genel Kurulu’nu gerçekleştirdiği Santiago-Şili’de, turizmin toplum ve çevreye olumsuz etkilerini azaltmak, dünya turizminin sorumlu ve sürdürülebilir gelişimini bir dizi ilkeye bağlamak amacıyla, 1 Ekim 1999 tarihinde, üzerinde iki yıldır çalıştığı aşağıdaki Turizmde Global Etik İlkeler Bildirgesi’ni kabul ediyoruz.  Bu bildirgeyi maddeleri ile birlikte bilgilerinize aşağıda sunuyoruz.

1: Turizmin Toplumlararası Karşılıklı Anlayışa Katkısı

1. Felsefi ve ahlaki değerler ile kültürel ve dini değerlerin çeşitliliğini kavramak ve bunlara saygı göstermek, sorumlu turizmin temeli ve sonucudur. Turizmin gelişmesinde etkili olan taraflar ve bizatihi turistler, ulusal azınlıklar ve yerli halk da dahil tüm insanların sosyal ve kültürel değerlerine önem vermelidir.

2. Turizm faaliyetleri, ev sahibi bölge ve ülkenin özellik ve gelenekleriyle uyum içinde, alışkanlık ve yasalarına saygı gösterilerek gerçekleştirilmelidir.

3. Ev sahibi topluluk ve yerel profesyoneller, bölgelerine gelecek turistlerin yaşam şekli, beklentileri ve damak zevklerine saygı göstermelidir.

4. Turist ve beraberindeki eşyanın güvenliğinden kamu görevlileri sorumludur. Turistin her türlü zarardan korunması için kamu görevlileri gerekli önlemleri almalıdır. Turistik tesislerin ve kültürel / doğal mirasın korunması milli yasalarla güvence altına alınmalıdır.

5. Başka yöreleri ziyaret eden turistler, her türlü suç, yanlış davranış ya da yerel halkı incitici veya küçük düşürücü davranışlardan kaçınmalıdır.

6. Turist, hangi destinasyonu ziyaret ediyorsa orayla ilgili sağlık, güvenlik başta olmak üzere asgari bilgileri edinmekle yükümlüdür.

2: Turizmin Bireysel ve Kollektif Yönleri

1. Genelde dinlenme, spor ve kültürle ilgili bir faaliyet olan turizm, bireysel ve kollektif organizasyonun bir unsuru olarak açık görüşlülükle gerçekleştirildiğinde, kendini eğitme ve toplum / kültürler arası farkları öğrenmek açısından önemli fırsattır.

2. Turizm faaliyeti insan haklarının, özellikle de çocuk, yaşlı, engelli, etnik azınlıklar gibi daha savunmasız grupların bireysel haklarının gelişmesine katkı sağlamalıdır.

3. Hangi şekilde olursa olsun insan sömürüsü, özellikle cinsel açıdan ve çocuklara uygulandığında, turizmin temel amaçlarına karşıdır. Bu turizmin bir eksikliğidir. Tüm ülkeler tarafından gerekli yasal önlemler alınarak, yasaklanmalı ve cezalandırılmalıdır.

4. Din, sağlık, eğitim, kültür, dil öğrenme amaçlı seyahatler, turizmin yararlı türleridir ve teşvik edilmelidir.

5. Turizmin ekonomik, sosyal, kültürel faydalarının ve getirdiği risklerin ülkelerin eğitim programlarına alınması desteklenmelidir.

3: Sürdürülebilir Gelişmenin Unsuru Olarak Turizm

1. Turizmin gelişmesinde bütün taraflar, sağlam, sürekli ve sürdürülebilir ekonomik büyüme perspektifinde doğal çevreyi korumakla yükümlüdür. İhtiyaçların giderilmesinde gelecek nesiller dikkate alınmalıdır.

2. Kaynak tasarrufu, özellikle de su ve enerji tasarrufu sağlayan ve atık azaltan yöntemlere öncelik tanıyan turizm türleri, ulusal / bölgesel / yerel kamu yetkililerince teşvik edilmelidir.

3. Okul tatilleri gibi turist akışının arttığı dönemler, turizmin çevre üzerindeki etkisini azaltacak şekilde düzenlenmelidir.

4. Turizm altyapısı ve faaliyetleri, ekosistem, bioçeşitlilik ve vahşi yaşamın korunmasını sağlayacak şekilde hazırlanmalıdır.

5. Doğa turizmi ve ekoturizm, turizmin gelişmesi ve zenginleşmesinde rol oynayan temel unsurlar olarak kabul edilmelidir.

4: Kültürel Mirası Kullanan ve Zenginleştiren Unsur Olarak Turizm

1. Turizm eserleri, insanoğlunun ortak mirasıdır.

2. Turizm politikası ve turizm faaliyetleri, sanatsal / arkeolojik / kültürel mirasa saygı içinde gelecek nesiller dikkate alınarak yürütülmelidir. Müzeler, anıtlar, tarihi kalıntılar özel korumaya alınmalıdır. Özel mülke ait kültürel mirasın halka açılması, sahiplerinin izniyle, desteklenmelidir.

3. Kültürel alanların ziyaretinden elde edilen gelirin en azından bir bölümü, bu alanların korunması ve geliştirilmesi için kullanılmalıdır.

4. Turizm faaliyetleri, geleneksel kültürel ürünlerin bozulması ya da standardize edilmesi yerine, yaşaması ve gelişmesine olanak verecek şekilde programlanmalıdır.

5: Ülke ve Toplumların Refahını Artıran Bir Faaliyet Olarak Turizm

1. Yerel nüfus, turizm faaliyetlerinin ekonomik, sosyal ve kültürel faydalarından, özellikle de turizmin yarattığı doğrudan ve dolaylı istihdamdan yararlanmalıdır.

2. Turizm politikaları, ziyaret edilen bölgedeki yaşam standardının yükseltilmesine katkıda bulunacak şekilde uygulanmalıdır. Turizm tesislerinin planlanması, mimarisi ve işletilmesi yerel ekonomik ve sosyal dokuya entegre olacak şekilde yürütülmelidir. Yetenekler eşit olduğunda, yerel işgücü tercih edilmelidir.

3. Sorunlu kıyı bölgeleri, adalar, kırsal alanlar gibi ekonomik faaliyetlerin yeterince gelişmediği bölgelerde turizm, refah yaratan bir araç olarak dikkate alınmalıdır.

4. Turizm yöneticileri, özellikle yatırımcılar, gerçekleştirecekleri projelerin çevre ve doğal yaşama etkisini inceleyen araştırmalar yapmalıdırlar. Şeffaflık ve nesnellik içinde, yapmayı planladıklarını yerel halkla paylaşmalı, projelerin olası sonuçları hakkında halkı bilgilendirmelidirler.

6: Turizmin Geliştirilmesinde Tarafların Yükümlülükleri

1. Turizm yöneticileri, turistlere gidecekleri yer, seyahat koşulları, konaklama tesisi hakkında gerçekçi bilgiler sağlamakla yükümlüdür. Kontratta taahhüt edilen doğa, fiyat ve hizmet kalitesiyle ilgili herhangi bir ihlal durumunda, ödenecek tazminatla ilgili açık ve anlaşılır hükümler bulunmalıdır.

2. Turizm yöneticileri, kamu görevlileriyle işbirliği yaparak, turistlerin güvenliği ve sağlığını güvence altına almakla yükümlüdür. Bu amaçla bir sigorta ve acil yardım sistemi kurulmasına ihtiyaç vardır. Bu konulardaki eksiklikler maddi tazminat ödenmesini gerektirir.

3. Turizm yöneticileri, turistlerin kültürel ve dini vecibelerini yerini getirmesine yardımcı olmalıdırlar.

4. Turist gönderen ve ağırlayan ülkelerin kamu görevlileri, turizm yöneticileri ve onların üye oldukları organizasyonlarla işbirliği içinde, tur düzenleyen firmanın iflası durumunda turistlerin ülkelerine dönmelerini sağlamalıdır.

5. Hükümetler, vatandaşlarını dünyanın değişik bölgelerinde meydana gelen olaylar hakkında bilgilendirmek, uyarmak hakkına / görevine sahiptir. Ancak bu bilgilendirme önyargı ve abartmadan uzak olmalı, destinasyon ülkelerine ya da kendi tur operatörlerine zarar verecek nitelik taşımamalıdır. Seyahat danışmanları ilgili ülkenin yetkilileriyle görüşerek, (varsa) tehlikenin gerçek boyutları hakkında uyarılarda bulunmalı veya normal şartlara dönüldüğü açıklanmalıdır.

6. Basın, özellikle de turizm basını, dünyadaki turizm hareketlerini değiştirecek olaylar hakkında doğru ve dengeli bilgi vermelidir. Sürekli gelişen iletişim teknolojisi ve elektronik ticaret de, bu doğruluk ve güvenilirlik ilkesine sadık olmalıdır.

7: Turizme Katılma Hakkı

1. Dünyanın sahip olduğu değerler, tüm insanlara açıktır. Yerel ve uluslararası turizm hareketine katılmak boş zaman değerlendirmesinin en iyi şekli olarak görülmeli ve her türlü engelleyici unsur ortadan kaldırılmalıdır.

2. Turizm hareketine katılmak, İnsan Hakları Evrensel Bildirgesi’nde belirtilen dinlenme, çalışma saatlerinin sınırlandırılması ve ücretli izin hakkının bir sonucu olarak değerlendirilmelidir.

3. Sosyal turizm, özellikle de gruplar halinde yapılan turizm, kamu görevlilerinin desteğiyle geliştirilmelidir.

4. Aile, gençlik, öğrenci, 3. yaş ve özürlülerin turizm hareketine katılması kolaylaştırılmalı ve teşvik edilmelidir.

8: Turizm Hareketinde Özgürlük

1. Turist, İnsan Hakları Evrensel Bildirgesi uyarınca kendi ülkelerinde ya da ülkelerarası seyahat etme özgürlüğüne sahiptir. Transit geçiş, konaklama ve kültürel alanları ziyaret sırasında gereksiz formalite ve farklı muamele görmemeleri gerekir.

2. Turist, yerel ya da uluslararası iletişim kurma, idari, adli, sağlık hizmetlerinden yararlanma, diplomatik kurallar gereği kendi ülkesinin dış temsilcilikleriyle bağlantı kurma haklarına sahiptir.

3. Turiste, ziyaret ettiği ülkede, kendisiyle ilgili özel bilgilerin gizliliği konusunda güvence verilmelidir.

4. Sınır geçişlerinde uygulanan vize, sağlık, gümrük işlemleri, uluslararası anlaşmalar dikkate alınarak mümkün olduğunca basitleştirilmeli; bu konuda ülkeler arasında ortak bir yöntem geliştirilmelidir. Turizm, sektördeki rekabeti baltalayan vergi ve harçlardan arındırılmalıdır.

5. Turist, uluslararası konvertibiliteye sahip para birimini kullanma hakkına sahip olmalıdır.

9: Turizm Sektöründe Çalışanların ve Girişimcilerin Hakları

1. Turizm sektöründe ücretli veya kendi adına çalışanların temel hakları, sektörün mevsimsel, esnek ve uluslararası olma özellikleri de dikkate alınarak, yerel ve ulusal yönetim birimlerinin gözetiminde garanti altına alınmalıdır.

2. Turizmde ücretli ve kendi adına çalışanlar, eğitim, sosyal güvenlik, iş güvencesi, yaşam koşullarını iyileştirme gibi haklara sahip olmalıdır.

3. Gerekli yetenek ve donanıma sahip kişiler, ulusal yasal çerçeve dahilinde profesyonel anlamda turizmde faaliyet gösterme hakkına sahiptirler. Özellikle küçük ve orta ölçekli işletmelerin sektöre girişinde yasal ve idari sınırlamalar asgariye indirilmelidir.

4. Turizmde çalışanlar arasında bilgi / deneyim alışverişi, sektörün gelişmesine katkıda bulunmaktadır. Ulusal ve uluslararası yasa ve anlaşmalarla söz konusu alışveriş kolaylaştırılmalı ve yaygınlaştırılmalıdır.

5. Turizmde faaliyet gösteren çok uluslu şirketlerin sektörü kontrol etmesi önlenmeli, bu şirketlerin bölgesel turizmin kalkınmasına yönelik yatırımlara yönelmeleri sağlanmalıdır.

6. Turist gönderen ve alan ülkelerde faaliyet gösteren firmaların ortaklıkları veya dengeli ilişkileri, sektörün sürdürülebilir gelişimine ve kazancın hakça dağılımına önemli katkı sağlamaktadır.

10: Turizmde Global Etik İlkelerin Uygulanması

1. Etik ilkelerin uygulanmasında kamu ve özel sektör işbirliği içinde olmalıdır.

2. Turizm sektöründeki tüm taraflar, turizmin geliştirilmesi, insan hakları, çevre, sağlık gibi konularda, uluslararası hukukun prensipleri dahilinde, başta Dünya Turizm Örgütü olmak üzere, uluslararası örgütleri ve sivil toplum kuruluşlarını tanımaları ve izlemeleri gerekir.

3. Aynı taraflar, Turizmde Global Etik İlkelerin yorumlanması ve uygulanmasında ortaya çıkacak sorunların giderilmesinde bağımsız bir organ olan Turizmde Etik İlkeler Dünya Komitesi’ni tanımalıdır.

Misyonumuz;

Değerli Misafirlerimiz;

Ankara Turizmine dinamik, şeffaf, güvenilir ve yenilikçi bir anlayış getirmek istiyoruz.

Tur operatörü ve acente olarak Türkiye markasını genç ve çalışkan bir çalışma grubuyla, tüm rezervasyon ve faturalandırma süreçlerini tüketicilerimizle paylaşarak, kurumsal güvenilirlik ilkesini tüm kazançlardan önde tutarak ve alışılageldik ürünler dışında yeni destinasyon oluşturabilecek bilgi ve yetenekteki ekip arkadaşlarımızla beraber sunmak gayretindeyiz. Misyonumuz turizm anlayışımızı tüm ülkemize ve yurt dışı pazarına ülkemizin kadim kültürel ve tarihi mirasıyla harmanlayrak ülke ekonomisine katma değer katmaktır. Tematik turlar, gurme turları ve özel ilgi turları düzenleyerek tüm meslek gruplarına, özel ilgi sahiplerine ve ülkemizin damak tadlarını tüm misafirlerimize ulaştırmak bir başka amacımız oluşturmaktadır. Yüksek maliyetlerden şikayet etmeden hem yasadan hem de etik duruşumuzdan dolayı özellikle mesleki zorunluluk ve kaza sigortalarından kaçınmamayı düstur edindik. Taşıma hizmetlerini alanında en güvenilir ve kurumsal güven sağlamış firmalardan almaktayız. Otel seçimlerimizdeki temel ilkemiz " ailelerimiz ile kalabileceğimize inandığımız oteller" olarak tarif etmek isteriz. Ailemize gösterdiğimiz özeni tüm misafirlerimize gösterme adına iddialıyız. Tüm rehber dostlarımıza kanunun öngördüğü günlük taban yevmiyelerden ödün vermeden ödemekteyiz.

Vizyonumuz;

Değerli Ankaralılar,

Bay Tatil Tur Operatörü olarak tüm Yurt İçi- Yurt Dışı Tur operasyonu, Otel operasyon ve Mice departmanlarımızla adım adım ilerlemeye, ulaşabileceğimiz ve gerçekçi hedeflerimize tüm hizmetlerimiz ile başlamış bulunuyoruz. Vizyonumuz Bay Tatil ailesinin kollektif ve samimi çalışma ortamını tüm hizmetlerimize ve hizmet kalitemize yansıtabilmektir. Hizmet üretirken seçtiğimiz tedarikçilerimizle sadece para alışlverişi içinde olan iş ortaklıklarından ziyade dostane ilişkiler kurarak tüm işbirliği süreçlerine de bu samimiyeti yansıtmak istiyoruz. Alanının en kaliteli ve güvenilir hizmetlerini veren tedarikçilerimizin ve sizlerin de desteğiyle tüm ülkemizde; ayrıca özellikle Uzak Doğu olmak üzere tüm Avrupa ve Latin Amerika pazarında ülkemizi sunacağımız güvenilir ve başarılı operasyonları ile duyurmak istiyoruz. Yola çıktık.. Mutlaka karşılaşırız...

KATEGORİLER


İLETİŞİM

[email protected]
(312) 418 14 18
Cumhuriyet Mah. Atatürk Bulvarı No:85/3 Kızılay Çankaya Ankara
   
A11341
Sitemizde anılan tüm fiyatlar, geçerli kartlar ile tek ödemede, en ucuz başlangıç fiyatlardır ve yeterli kontenjan olması durumunda geçerlidir.
Bts Tur Turizm Ticaret Limited Şirketi - Türsab: A11341